friss

  • múltmár: "...nem tudom, igazából csak arra lennék képes, hogy megágyazzak rendesen és mellémvegyelek és alu... (2012.11.18. 13:00) holnap
  • Ted: folyamatosan. mindig változik (2012.10.25. 15:29) három szín: piros
  • ted: persze. ha nem sikerül rájönni a módjára, küldj egy mailt, segítek. (2010.05.12. 09:06) költözés >>>
  • spánilány: nem a megtapasztalás hanem az elfogadás ami nehéz (2010.03.09. 14:38)
  • ted: pontosan tudta hiszen érezte ő is csak sohasem hitte el (2010.02.01. 09:56)
  • : pont az után érintette a lábam a hold miután te megérintetted az irhám alatti réteget. azt a mozdu... (2009.11.29. 01:30) the way of the pilgrim
  • ĄĄRäđ0jk䥥: boldog blog szülinapot :) (2009.09.25. 20:37) extrema y dura / the Pygmalion effect

2005.10.14. 13:41 -TEd-

Zoe-Jane

sok ember leveleit olvasom ám. mindet. bárkinek is küldik, bárkitől is kapják. nem nagy ügy. néha egy kis emberismeret, néha ötletesség, néha egy kis segítség szakemberektől. nem annyira lehetetlen feltörni egy postafiókot.

na és onnantól kezdve nyitott könyv előtted a barátaid magánélete.
meg a sajátod is.
végre.
fura, hogy hány meg hány oldala tud lenni az "igazságnak". hazudunk mind. kinek éppen mit. de én látom az egészet. nem vagyok ám túl népszerű.

eleinte leginkább hallgattam. féltem, hogy nem tudom hibátlanul eljátszani, hogy csak azt a rész ismerem a teljességből, amit nekem szánnak. de nem nehéz -próbáld ki egyszer. sőt, piszokul belejön az ember. más lesz a világ. csak uralkodni kell tudni az érzéseiden. mert ha nem bírod az adekvát arckifejezéssel végighallgatni azt, amit az arcodba hazudnak, akkor lebuktatod magad, és vége a játéknak.

hidd el, másképp van minden, ha tudod, hogy mit beszélnek rólad mások egymás között, és ha tudod mennyire mást mondanak, amikor veled vannak. ha tudod, hogy kivel mi történt, és mi az, amit ebből megoszt veled, és mit nem, és mit nem egészen úgy, ahogy történt.
bizony mondom néktek, a hazugságaikban ismerszenek meg a barátaitok.

9 komment

Címkék: zoe-jane [a]

A bejegyzés trackback címe:

https://invivo.blog.hu/api/trackback/id/tr756351919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Castorp 2005.10.15. 22:39:38

Mondd Jane; megérte? Mármint tudom, hogy a kiváncsiság, a kecsegetető siker izgalma biztosan erős volt...de mered állíatani, hogy most jobb? Mert az volna indokolt. De ki tudod e jelenteni...őszintén?

Zoe-Jane 2005.10.16. 22:34:56

figyelj, igaziból tudod kicsit vadnyugatot csináltak körém, erről van szó. mindenki cinkelt lapokkal játszik, és fegyvert hord magánál, tehát nem árt résen lenni. de nem vagyok híve ennek, csak benne vagyok nyakig. és nem tudom, te mit értesz az alatt, hogy jobb-e most. nem vagyok eltelve a tudás gyönyörével, ha erre vagy kíváncsi.

franny 2005.10.17. 10:42:54

És az a rossz az egészben, hogy közben őrjítő lenne valakivel úgy beszélgetni, hogy tudnád, hogy ő még azt is tudja, mikor túlzol akár egy icikepicikét. De szerintem még a levlek elolvasásából sem tudhatsz biztosat, még ha sokat megtudhatsz is, ugyanis rengeteg ember van, aki mindenkinek hazudik. Önmagát beleértve.

Zoe-Jane 2005.10.17. 19:26:48

nem tudhatok meg a levelekből sem biztosat? igaz. a baj csak az, Franny, hogy attól még, hogy tudod, hogy valaki mindenkinek és magának is hazudik, attól még nem tudod az igazságot. szerintem nem is nagyon tudhatod. ...illetve jobban belegondolva, ha egy emberről el tudom képzelni, hogy tudja, tudhatja, akkor az az a férfi, akit írtam. akivel összefutottam az utcán. na ő... belőle kinézem, hogy simán.

-TEd- 2005.10.17. 19:30:25

kedves Zoe, most olvastam az utóbbi két bejegyzésed, és azon tűnődöm, vajon ezekután szerinted hányan fognak ebbe a blogba úgy kommentelni, hogy adnak email-címet... ;-)

Zoe-Jane 2005.10.17. 19:32:48

mert? félnek?

franny 2005.10.17. 22:07:36

Mert, te nem félnél?

Zoe-Jane 2005.10.17. 22:22:11

tudod, azthiszem ismeretlenül nem annyira. azt amit a levelekből megtud az ember, nem csak tudni, érteni is kell ahhoz, hogy több legyél puszta szemlélőnél.

Zoe-Jane 2005.10.17. 22:25:00

ha már itt tartunk, elárulom, hogy egyszer tisztességből megmondtam a jelszavamat valakinek, akit lefüleltem. vicces volt. előfordult, hogy csak annyit írtunk a másiknak, hogy: nincs időm mesélni, olvass! nagyon meghitt volt, vagy mi.
süti beállítások módosítása